V2 Tevredenheid

Jouw tevredenheid is onderdeel van de SLA.

Wij nemen jouw tevredenheid serieus. En dat gaat verder dan de standaard SLA’s en objectieve meetcriteria. Wij meten ieder kwartaal hoe tevreden je bent met onze dienstverlening. Als je ons lager dan een acht (op een schaal van 1-10) waardeert, dan maken we direct een plan van aanpak gericht op het herstellen van jouw tevredenheid.

Drie pijlers voor een optimale klantbeleving

Een tevreden klant is van essentieel belang voor het succes van een bedrijf. Wat klanttevredenheid definieert en welke stappen je als bedrijf kunt ondernemen om dit te waarborgen, is te lezen in de blog van Abdel Amarouch. Er komt echter meer kijken bij klanttevredenheid. Met onderstaande drie pijlers til je jouw partnership of klantrelatie naar het volgende niveau.

Lees verder

Compass Group Nederland verdiept samenwerking met myBrand om te innoveren

In 2016 is de samenwerking tussen Compass Group Nederland en myBrand gestart, waarin myBrand allereerst verantwoordelijk was voor het technisch beheer van de IT-omgeving. Inmiddels is het digitale landschap van Compass Group Nederland een stuk complexer geworden dan toen. En net als de meeste organisaties, voelt ook Compass Group Nederland de druk om te innoveren door de veranderingen in de markt op IT-gebied en de eisen die klanten hebben als het gaat om IT.

lees klantverhaal