V3 Prioriteit

De klant is altijd onze prioriteit,
ongeacht de grootte van het contract.

Jij bent onze prioriteit. Wij zijn altijd bereikbaar en lossen eerst jouw problemen op, ook al is dat niet in het contract opgenomen. Daarbij is iedere klant even belangrijk, wij maken in dit opzicht geen onderscheid. We behandelen elkaar bij voorkeur als partners. Dit betekent voor ons ook dat myBrand voor iedere klant toegankelijk is op ieder niveau. Wil jij de directeur spreken? Dan kan dat, altijd.

Klantcontact van de bovenste plank

Je kent het vast wel: je bent al twee dagen aan het bellen, maar het bedrijf waarmee je zaken doet is telefonisch niet goed bereikbaar. Je hebt nog steeds geen reactie op de mail die je hebt gestuurd en dat terwijl de vraag die je hebt gesteld dringend is. De tijd tikt.

Lees verder

Visser Assen bouwt aan logistieke excellentie met myBrand

Om de markt te kunnen blijven voorzien in haar wensen en behoeften, zet Visser Assen volop in op online. Dit vereist een grote omslag binnen de organisatie. Bestaande bedrijfsstromen moeten worden geoptimaliseerd en er moeten nieuwe processen worden opgetuigd, waarbij een sterke IT-partner een vereiste is. Met SAP als hoofdsysteem, sloeg Visser Assen daarom vijf jaar geleden de handen ineen met myBrand als dienstverlener en kennispartner. myBrand levert remote technisch support en functioneel beheer.

lees klantverhaal